Marketing szeptany warszawa – czy warto zainwestować?

Marketing szeptany warszawa znany także jako „word-of-mouth marketing”, lub „marketing partyzancki” czy „marketing ukrycia” i buzz marketing stanowi sztukę opierającą się na zaangażowaniu trendów, tak aby w każdej społeczności rozpowszechniać informacje o marce, następnie budując w ten sposób zainteresowanie oraz popyt na markę i to bez jawnej reklamy. Ale pomimo wielu zalet i skuteczności tej metody jest też pewne ryzyko. Zresztą eksperci od buzz marketingu alarmują, że nie wszystko z takim samym sukcesem, da się wypromować poprzez „szeptanie”. I tak plotka najlepiej spełnia się w sytuacji towarów lub usług, które to odnoszą się do naszego gustu, a także poczucia stylu i smaku, trendów, czy podążania za modą oraz wszystkim tym, co nowe. Szczególnie atrakcyjne dla buzz marketingu staną się więc dzieła sztuki, filmy, a także publikacje książkowe, wystawy czy koncerty, czyli wszystko to, o czym zwykle przychodzi nam rozmawiać oraz co ma ścisłe powiązanie z naszymi zainteresowaniami, hobby, z tym co pogłębia naszą wiedzę o świecie oraz łączy nas z przyjaciółmi, krótko mówiąc – uspołecznia. Jednak trzeba wiedzieć, że także i sam produkt powinien być interesujący, a także dawać szerokie pole do manewru dla naszych skojarzeń, żartów, lub też swobodnych dyskusji przy kawie. Ważne też jest, aby za tym niezwykłym produktem szła w parze jakość oraz prawdziwa informacja o nim. Warto zaznaczyć, że szczególnie łatwo tym sposobem promuje się np. artykuły skierowane do ludzi młodych. Wynika to z tego, że rozmawianie o tym, co jest popularne, niezwykle interesujące, a do tego jeszcze lepiej posiadanie tego oraz opiniowanie, może „iść w parze” ze statusem młodego lidera oraz pewną ekscytacją i renomą w środowisku młodzieżowym. A zatem są to bardzo naturalne zjawiska, na których to korzysta i pracuje marketing szeptany warszawa. Bo w tym przypadku marketing szeptany warszawa niewątpliwie pokazuje swoją moc. Ponadto, czasem nie trzeba stawiać na bardzo szerokie rozpowszechnianie wiadomości o danej marce lub produkcie. Niekiedy tylko dobra prezentacja wyjątkowości oraz sprawna dystrybucja produktu do zaledwie tylko kilku miejsc sprzedaży, może zagwarantować mu sukces. Marketing szeptany warszawa może wówczas działać i to nawet z podwójną siłą.

You may also like